niedziela, 8 grudnia 2013

Anno Online - HIT komputerowy. Download.

Jaka gra dla fanów gier ekonomicznych, która zagwarantuje wiele godzin wspaniałych przygód? Z mojej strony mogę z czystym sumieniem polecić grę Anno Online, która dzięki temu, iż jest grą bezpłatną i przeglądarkową może być ciekawym urozmaiceniem wolnego czasu niemalże dla każdego.


Co w tej grze jest takiego fascynującego? No cóż, mnie urzekła swoją skomplikowaną mechaniką ekonomiczną oraz wizualizacją. Akcja gry toczy się w czasach średniowiecza, a zadaniem gracza jest stworzenie i rozwijanie miasta, a ja osobiście lubię gry kolonizacyjne. Nie trzeba nic instalować, jest to gra bez opcji "download", co jest niewątpliwie wielkim jej atutem.

Co więcej, jak na grę internetową przystało jest możliwość współpracy z pozostałymi graczami, co znacznie zwiększa rozrywkę. Nie powiem, bo gra wciągnęła mnie na dobre i z pewnością każdego, kto lubi tego typu rozgrywki zassie go na długi czas. Mnóstwo urozmaiceń w postaci wielu rodzai budynków, z których każdy ma swój indywidualny wpływ na przychody, a także fakt, że nie można w niej wypowiadać wojen powoduje, że jest to gra dobra nawet dla młodszych graczy.

Osobiście nie jestem za grami wypełnionymi po brzegi przemocą i wojenną aurą, dlatego też gra Anno Online tak bardzo przypadła mi do gustu. Na pewno nie ja jeden mam takie poglądy i jestem jak najbardziej za tym, aby każdy, nawet i fan gier pojedynkowych spróbował swoich sił w wyżej wspomnianej grze. Jestem pewien, że podobnie jak te pojedynkowe wciągną go na bardzo długie godziny.

Reasumując wszystko gra Anno Online warta jest polecenia każdemu, ze względu na jej specyfikacje jest odpowiednią grą dla osób lubiących ekonomiczne strategie, ale jeśli wolisz inne rodzaje gier to i tak powinieneś zasmakować czegoś innego, a Anno Online będzie świetnym początkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz